fbpx
Aneta Domagała

SZKOLENIE: JAK RATOWAĆ GABINET BEAUTY W KRYZYSIE.

LEKCJA 4 - Jak wzmocnić Twój wizerunek eksperta, żeby osoby z okolicy zaczęły kojarzyć Cię z konkretną usługą

Aneta Domagała

SZKOLENIE: JAK RATOWAĆ GABINET BEAUTY W KRYZYSIE.

LEKCJA 4 - Jak wzmocnić Twój wizerunek eksperta, żeby osoby z okolicy zaczęły kojarzyć Cię z konkretną usługą

[rt_reading_time label="Tekst przeczytasz w" postfix="minut" postfix_singular="minutę"]

Zapewne masz świadomość, że klientka, która chce skorzystać z danego zabiegu kosmetycznego – ma możliwości na pęczki. Dlatego, jeżeli w swoich działaniach marketingowych na Facebooku czy Instagramie, ograniczasz się teraz tylko do przedstawiania zdjęć efektów zabiegów – nie wyróżnisz się! Nie ma na to szans, bo dokładnie to samo robi Twoja konkurencja.

Więc to jest przecież logiczne, że powielając sposób, w jaki promują się inne gabinety – będziesz ciągle tkwić z nimi w jednym szeregu, niewidoczna dla klientów. A jak promują się inne gabinety? Zazwyczaj publikują w mediach społecznościowych zdjęcia efektów zabiegów z podpisem w stylu „Nowe brewki ślicznej Ani” albo „Mani z połyskiem w sam raz na imprezę”. Ty też tak robisz?

Proponuję Ci nowe podejście do marketingu w mediach społecznościowych: Oprócz pokazywania efektów zabiegów, zacznij również pokazywać się osobiście na zdjęciach i filmach.

Wykorzystaj to, czego nie ma ani Twoja konkurencja, ani nikt inny na świecie – swój wizerunek i niepowtarzalną osobowość!

  • Pokaż się klientkom – napisz post wizerunkowy o sobie i przypnij go na górze fanpage’a.

  • Daj się poznać i polubić – nagraj film, w którym opowiadasz o sobie, swojej pasji do zawodu i ofercie.

  • Bądź wiarygodna – daj się podejrzeć przy pracy z klientkami.

  • Promuj zabiegi „własną twarzą”, czyli bądź obecna na fanpage’u na zdjęciach/filmach/w relacjach.

  • Sprzedawaj usługi, przyciągając sobą i udowadniając, że jesteś ekspertką w swojej dziedzinie.

  • Nie składaj w postach kolejnych ofert, ale pokazuj rozwiązania różnych problemów estetycznych.

  • Przekonaj osoby z Twojej okolicy, że jesteś osobą, która im pomoże.

Bo ludzie najczęściej ufają innym ludziom, a nie konkretnym zabiegom czy gabinetom kosmetycznym, które ukrywają to, kto w nich tak naprawdę pracuje i kto obsługuje klientki.

Dlatego w czasie pandemii najlepiej wykorzystasz swój największy potencjał, publikując teraz posty wizerunkowe – takie z własnymi zdjęciami i o sobie! Aby klientki mogły Cię bliżej poznać i zacząć kojarzyć z Twoją specjalnością.

Napisz post wizerunkowy o sobie:

Z mojego doświadczenia wynika, że takie posty są zazwyczaj bardzo popularne na profilach gabinetów beauty. Sprawdź to u siebie i daj mi znać, jakie miałaś efekty!

Jak może wyglądać taki post wizerunkowy? A na przykład tak:

Stylistka

Czy wiedziałaś, że… stylizacja rzęs może być sztuką? Zdajesz sobie sprawę, jak ten niepozorny zabieg może odmienić twarz? Ja to wiem, bo wykonuję go na co dzień. Na moich oczach kobiety przechodzą niesamowitą metamorfozę – pięknieją, rozkwitają i stają się bardziej pewne siebie. To jest jak magia!

Nazywam się Karolina Kowalska i moją supermocą jest stylizacja rzęs. Mimo że z wykształcenia jestem handlowcem, od 4 lat prowadzę Beauty Studio w Poznaniu, w którym zajmuję się podkreślaniem oprawy oczu. To moja pasja!

Kocham swoją pracę, dlatego wkładam w nią całe serce. Każda kobieta jest inna, wyjątkowa. Mamy różne oczekiwania w kwestii wyglądu. Dlatego pracuję wieloma technikami, które umiejętnie łączę, a efekty moich stylizacji są rozmaite.

  • Jeśli chcesz, aby Twoja twarz prezentowała się bardziej wyraziście, ale jednocześnie subtelnie i szlachetnie, wykonam dla Ciebie minimalistyczną stylizację z super naturalnym efektem.

  • Jeżeli marzysz o długich, gęstych i podkręconych rzęsach, które będą robiły wrażenie, ale bez cienia sztuczności i bez „obciążenia oczu”, przyjdź na przedłużanie rzęs hybrydową metodą objętościową.

  • A jeśli pragniesz, żeby Twoje rzęsy były ekstremalnie wyraziste, bo lubisz być zawsze w centrum uwagi – zrobię Ci imponujące wachlarze, o jakich nie śniłaś!

W stylizacji rzęs najważniejsza dla mnie jesteś Ty. Twój styl, osobowość i upodobania. Rzęsy muszą być integralną częścią Ciebie, mają uwydatniać Twoją urodę i charakter, a nie zmieniać Cię w kogoś, kim nie jesteś.

Największą radość sprawia mi to, że… 100% klientek wyszło z mojego gabinetu z wielkim uśmiechem. Efekt mojej pracy podobał się dotychczas każdej kobiecie, u której miałam przyjemność wykonać stylizację rzęs.

Myślę, że to kwestia wstępnej konsultacji i tego, że podobno umiem słuchać. ;) A w moim zawodzie muszę nadstawiać ucha, żeby zrozumieć Twoje potrzeby.

Masz ochotę na stylizację rzęs? Napisz do mnie lub zadzwoń 111-222-333

Ps. Oczywiście w czasie pandemii, w moim gabinecie jest bezpiecznie: Specjalnie dla Ciebie zdezynfekuję całą przestrzeń środkami wirusobójczymi, udostępnię Ci odkażający płyn do rąk, a podczas stylizacji obie będziemy w jednorazowych maseczkach.

Jeszcze dzisiaj napisz podobny post o sobie, dodaj swoje zdjęcie (bądź na nim uśmiechnięta), zachęć klientki do kontaktu z Tobą, a przekonasz się, jak wielka jest siła Twojego wizerunku. A jeśli jeszcze będziesz promować ten post płatnie do swoich potencjalnych klientów… To dopiero będzie petarda! Podziękujesz mi później. 🙂

Jutro LEKCJA 5 o tym, jak możesz samodzielnie i skutecznie reklamować usługi beauty w Internecie

Aneta Domagała
Aneta Domagała

Właścicielka agencji Marketing Kosmetyczny, specjalista PR i komunikacji społecznej, odpowiedzialna za kreowanie wizerunku oraz reklamę w Internecie wielu salonów urody i klinik medycznych w Polsce. Autorka e-booków i szkoleń online na temat promocji gabinetu kosmetycznego oraz profesjonalnej obsługi klienta. Na co dzień wspieram właścicieli obiektów beauty w efektywnym prowadzeniu biznesu i marketingu online.

Aneta Domagała
Aneta Domagała

Właścicielka agencji Marketing Kosmetyczny, specjalista PR i komunikacji społecznej, odpowiedzialna za kreowanie wizerunku oraz reklamę w Internecie wielu salonów urody i klinik medycznych w Polsce. Autorka e-booków i szkoleń online na temat promocji gabinetu kosmetycznego oraz profesjonalnej obsługi klienta. Na co dzień wspieram właścicieli obiektów beauty w efektywnym prowadzeniu biznesu i marketingu online.

© 2018 Wszystkie prawa zastrzeżone

error: Zakaz kopiowania!